sábado, 6 de noviembre de 2010

La colcha de Neus


El primer projecte que tinc en marxa és un cobertor per la meua filla Neus.
M'encanten els llibres de Tonne Finnanger i concretament en el llibre "labores decorativas para la casa" apareix aquest projecte "Quilt Mi Casa"
          L'elecció de les teles a estat un poc complicada  puix aconseguir les peces de tela de "Tilda" és
          complicat i prou car .Però entrem en acció................

El primer proyecto que tengo en marcha es una colcha para mi preciosa hija Neus.
Me encantan los libros de Tone Finnanger y concretamente en el libro "labores decorativas para la casa" aparece este proyecto "Quilt Mi Casa"
          La elección de las telas ha sido un poco complicada puesto que es dificil conseguir telas
         de "Tilda" en¨Dénia y son realmente caras. Pero entramos en acción...............



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Despedida i fins prompte

Despedida i fins prompte
Vos espere prompte........